Thursday, October 21, 2010

SUSU UNTUK KESIHATAN

SUSU ORIGROW (LOW FAT ORIGROW MILK (LFM) RM65.00) & FULL CREAM ORIGROW MILK (FCM) (RM65.00)


Kebaikan khasiat utama Susu Tepung Rendah Lemak Organik Origrow (Low Fat Milk) (LCM)& Susu Penuh Krim (Full Cream Milk) (FCM) : Formulasi segera kandungan rendah lemak, tinggi kalsium, tinggi protein, asid linolik yg kaya dgn vitamin & mineral sesuai utk golongan kanak-kanak (1 thn ke atas) & utk golongan dewasa (FCM). Lembu diternak dari Program Ternakan New Zealand di mana lembu-lembu hanya diberi makan baja organik & lembu tidak disuntik dgn hormon @ diberi makan baja kimia spt susu-susu yg dijual di pasaran. Testimonial susu telah terbukti di mana kanak-kanak tidak dijangkiti penyakit walaupun berlaku perubahan cuaca yg tidak menentu & penularan penyakit semasa spt (H1N1 & sbgnya) krn ia meningkatkan sistem imunisasi & metabolisme. Ia tidak mengandungi perisa, pengawet & pewarna tiruan serta disahkan oleh JAKIM.
* Note : Susu sama level dgn susu Alpha Lipid.
 

 ROYALMIX (KANAK-KANAK (RYLK) RM60.00 & DEWASA (RYLD)(RM75.00)
              
Minuman berkhasiat yang lazat, berasaskan sayuran dan dirumus untuk pertumbuhan kanak-kanak, RoyalMix BD Complex mengandungi sekumpulan vitamin dan mineral penting yang membantu membina ketahanan semula jadi tubuh manusia. Ia adalah minuman serbuk berasaskan bijirin dan soya, yang mengandungi bijirin menyelerakan. Ia cepat dan mudah disediakan, memberikan pemakanan menyihatkan kepada kanak-kanak bagi menguatkan, mengaktifkan dan menyihatkan tubuh mereka. Pengambilan RoyalMix BD Complex secara tetap memberikan nutrisi penting kepada kanak-kanak termasuklah lecithin dan kalsium yang tinggi untuk mengawalaturkan, menyelenggarakan dan menguatkan kesihatan mereka serta menggalakkan pertumbuhan dan perkembangan yang lebih baik. Ia sesuai untuk kecergasan otak & pembentukan tulang kalsium. Sesuai diambil pada bila-bia masa, siang atau malam. Antara lain, RoyalMix BD Complex mengandungi lesitin soya, ekstrak kacang soya, gandum, madu, jeli raja, Vitamin C, Bifidus dan banyak nutrien penting lain.
Tlh terbukti berkesan bg. kanak2 penghidap down sindrom & terencal akal dimana mereka telah menunjukkan perubahan-perubahan positif dari segala segi, susu soya ini juga telah diberikan kepada mereka yg menduduki peperiksaan di sekolah-sekolah yg menghadapi peperiksaan PMR & telah terbukti murid-muridnya mendapat keputusan cemerlang. Sesuai bagi pelajar & org dewasa yg sedang bersekolah, belajar & akan menghadapi peperiksaan dimana ia menguatkan ingatan & menguatkan sistem imun tubuh. Susu ini tidak mengandungi perisa, pengawet & pewarna tiruan. Bagi org dewasa & veteran (Royalmix KP)  pula dpt mengelakkan nyanyuk. Cubalah susu ini, terbukti berkesan! Disahkan oleh JAKIM.
 
Kandungan Nutrien ROYALMIX :
  • Kacang Soya - sumber terbaik protein, kalsium & mineral berkualiti tinggi
  • Furktosa - pemanis yang disyorkan
  • Lecithin - sumber lipid yang diperlukan oleh setiap sel dalam badan
  • Bifidus - merencat pertumbuhan bakteria usus yang berbahaya
  • Serbuk Madu - mengandungi fruktosa & protein
  • Frukto-oligosakarida - merangsang pertumbuhan bakteria bermanfaat seperti L.acidophilus, bifidus
  • Protien Soya Terasing - sumber terbaik serat & protein berkualiti tinggi
  • Emping Beras - menolong mengurangkan lipoprotein berketumpatan rendah @ kolesterol kurang baik
  • Germa gandum - sumber terbaik Vitamin E & B yang kaya dengan sifat antioksida
  • Debunga lebah - mengandungi protein sayuran yang tinggi & 18 jenis asid amino
  • Vitamin C - menolong menyembuhkan luka
  • Kalsium sitrat - diperlukan untuk menguatkan tulang & gigi

No comments:

Post a Comment